דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמפיין חדש לעמותת נגישות ישראל בשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי: אינטרנט נגיש - גם לאנשים עם מוגבלות 

מאת    [ 30/10/2008 ]

מילים במאמר: 257   [ נצפה 2075 פעמים ]

סרטון חדש, ראשון בסידרה, מתוך קמפיין הקורא להנגשת האינטרנט לאנשים בעלי מוגבלות, עולה בימים אלה בערוץ השני ובערוץ 10.

הסרט, תחת הסיסמה "זה לא שאני לא רוצה - אני לא יכול", הוא יוזמה של עמותת נגישות ישראל בשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי
הסרט הופק בהתנדבות מלאה ע"י משרד הפרסום Geller Nessis - Leo Burnett.
הסרטון מהווה את השלב הראשון בקמפיין מודעות והסברה שמטרתו להציג בפני הציבור הרחב ובעיקר בפני מנהלי ובעלי אתרי אינטרנט, את בעיית הנגישות לאתרי האינטרנט שחווים כיום אנשים עם מוגבלות בישראל.

לדברי יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל ורימון לוי, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, בעלי ומפתחי אתרים רבים אינם מודעים לכך שלפחות 25% מהאוכלוסייה לא יכולים לגלוש באתרים שלהם ועוד 37% מתקשים לעשות כן, בין אם מדובר אנשים עם מוגבלות ראיה, שמיעה, מוטוריקה, לקויות למידה, או אנשים בגיל מתקדם.

"הנגשת אתר אינטרנט הינה פעילות חובה לכל מי שרוצה את הגדלת כמות הגולשים באתרו וכל מי שערכי השוויון עומדים כנגד עיניו", אומרים השניים. "לאינטרנט השפעה רבה על איכות החיים של כל אדם, אך עבור אנשים עם מוגבלות המשמעות גדולה שבעתיים: היכולת ללמוד ולעבוד מהבית, היכולת לבצע קניות מהבית, היכולות להתקשרויות חברתיות וירטואליות, היכולת להיות אזרח שווה זכויות וחובות ועוד ועוד. טעות לחשוב שנגישות היא רק חניות נכים, רמפות, שרותי נכים ומעליות. אנשים עם מוגבלות זקוקים גם להתאמות נגישות לאתרי אינטרנט - התאמות טכנולוגיות שיאפשרו לאנשים לגלוש על אף המוגבלות".

אתר המרכז הנחיות להנגשת אתרי אינטרנט - HYPERLINK "http://www.nagish.org.il" www.nagish.org.il

לראשונה בארץ - על מנת שהסרט יהיה נגיש גם לטובת לקויי שמיעה, הסרט הופק ומוקרן בשתי גרסאות, האחת ללא כתוביות והשנייה עם כתוביות.

HYPERLINK "http://www.nagish.org.il/Apps/WW/page.aspx?ws=054e58f6-bf0b-41d3-ad7d-c1362d4d902c&page=20aabfea-9c64-4712-ae10-fd645378cfed&fol=3871fafd-e8de-4cff-b280-ce71adcee3a4" קישור לסרטון
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב